woensdag 1 februari 2012

Ambassadeur Kinderhulp


Vandaag, 1 februari 2012 is een prachtige dag. Met weledeluitstekend nieuws! Vanaf vandaag heb ik de enorme eer officieel ambassadeur te mogen zijn van het Nationaal Fonds Kinderhulp. Dat is natuurlijk geweldig eervol!

Kinderen zijn kwetsbaar. Ze hebben prettige ervaringen en herinneringen nodig die ze hun hele leven kunnen meedragen. Een klein beetje gewoon geluk. Dat kan al in heel kleine dingen zitten. Een nieuwe fiets. Een dagje uit. Sporten. Een leuke ervaring. Een cadeautje. Een beetje avontuur. Dat hoeft gelukkig helemaal geen sprookje te zijn. Want het Nationaal Fonds Kinderhulp helpt om sprookjes uit te laten komen. Avontuur zit in ieder kind. En zo hoort het!

Ik mag ambassadeur zijn voor Nationaal Fonds Kinderhulp. En zo mijn (edel)steentje bijdragen aan een beetje gewoon geluk voor kinderen die het kunnen gebruiken. Daar ben ik uiterstbuitengewoonweledel trots op!

Melchior Baron Dragonder, adellijke avonturenbaron

Nationaal Fonds Kinderhulp
Informatie over Kinderhulp vindt u op http://www.kinderhulp.nl/. Op http://www.kinderhulp.nl/overons/onze_ambassadeurs.php heb ik vanaf nu een eigen plek!

2 opmerkingen: