zondag 23 oktober 2011

Baron Dragonder's Kleine Boekje der Grote Avonturen


Welnu, het wordt hoog tijd voor een update. En dan praat ik natuurlijk over mijn eerste officiële uitgave: Baron Dragonder's Kleine Boekje der Grote Avonturen. Inmiddels heb ik een groot aantal uiterstprachtigkleurrijkglimlachbrengende illustraties mogen ontvangen van verschillende getalenteerde illustratoren. Ik ben er bijzonder blij mee. De collage geeft alvast een beetje een indruk. Ook vereerde Minstreelmeester Lucas Bezembinder (@verhaal140), die tijdens zijn twereldreis te gast was op Kasteel Kanonnensteijn, mij met één van zijn verhalen in 140 tekens. Hoe toepasselijk! Ook de website is in de maak. Straks vindt u verhalen, illustraties, recepten van Kanonnensteijn, toekomstplanprojecten en alles dat ik nog maar kan verzinnen via www.barondragonder.nl. Ik houd u hogelijk op de hoogte, uiteraard!

Illustraties

Edrick Hemme - Francis Liem - Peter van de Wiel - Calliope den Ouden - Lars Doornbos - Jordy te Braak - René Krewinkel - Karen Claassen - Tjeerd Royaarts - Mattt Baaij - Henk Habermann

Tekenen?
Zijn er nog illustratoren die graag een bijdrage willen leveren, dan zijn ze natuurlijk altijd welkom. Reageert u dan via barondragonder@gmail.com.
Dat is nu mijn persoonlijke digitale postbusnummer, ziet u.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten