maandag 2 januari 2012

Baron Dragonder's Kleine boek der Grote TwAvonturen



Wel, de volgende kleurrijke stap is gezet. De vormgeving van Baron Dragonder's Kleine boek der Grote TwAvonturen is gemaakt. Designer Peter Kortleve van Tomatos (Grafisch Bureau voor Concept & Creatie) ontwierp een vormgeving die past bij de verhalen en de luisterrijke illustraties. Ook de omslag en het binnenwerk hebben een avontuurlijk design gekregen. De details worden momenteel uitgewerkt. Ook aan de webstore en de site wordt gewerkt. Het boekje is straks online te bestellen. Het is de bedoeling dat het boekje op 1 maart aanstaande verschijnt. De opbrengst gaat naar het Nationaal Fonds Kinderhulp, en daar ben ik enorm trots op!

Alle welwillende tweeps die een bijdrage zouden kunnen en willen leveren aan de promotie van het boekje nodig ik warmhartelijk uit mij een mail te sturen op barondragonder@gmail.com. Wellicht kunt u een persbericht dat ik aanlever mailen naar lokale media, die u beter kent dan ik...? Of misschien heeft u andere suggesties. Alle ondersteuning is uiteraard geweldig welkom!

Huldeblijk & Hoogachting,
Melchior Baron Dragonder

1 opmerking:

  1. Ik stuur je zo een mailtje! Want ik kan vast ook een beetje helpen dit boekje onder de aandacht te brengen.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen